Autodesk Simulation Multiphysics 2012
نوشته شده توسط : imc

Autodesk Simulation Multiphysics 2012


خرید Autodesk Simulation Multiphysics 2012


دسته نرم افزار کاربردی زیردسته مکانیک

نرم افزار شبیه سازی فیزیک و دینامیک Autodesk Simulation Multiphysics 2012

نرم افزار های شبیه سازی و تجزیه تحلیل طرح های شرکت اتودسک وارد بازار شد . یکی از کمبود های مجموعه نرم افزارهای شرکت اتودسک در اختیار نداشتن نرم افزارهای تجزیه و تحلیل فیزیکی مکانیکی و دینامیکی طرح ها وشبیه سازی رسم های این مجموعه نرم افزارها بود . بنابراین این شرکت اقدام به تهیه نرم افزار شبیه سازی و تجزیه تحلیل المان های محدود مکانیک و دینامیک برای کاربردهای مهندسی مکانیک ساخت و تولید طراحی جامدات حرارت و سیالات و دیگر رشته های فنی و مهندسی نمود ..



نرم افزار شبیه سازی و بررسی - حل مسئله و رفع عیوب طرح - اتودسک برای تهیه پیش نمونه های گرافیکی و نمایشی دیجیتال ، نمونه سه بعدی نمایشی طرح های ایجاد شده در نرم افزارهای شرکت اتودسک اتوکد می باشد . این نرم افزار دامنه گسترده ای از شبیه سازی ها و بررسی های مکانیکی طرح ها را شامل می شود و دارای ابزارهای متنوع در این فرایند می باشد که به طراحان و مهندسین کمک می کند تصمیمات مناسب تر و سریعتر در حل مسئله و مشکلات طرح و بهبود آن بنمایند . این نرم افزاراز محیطی آشنا و طراحی کاربری آن همانند اتوکد ایجاد و ساخته شده است و استفاده از آن برای کاربران نرم افزارهای شرکت اتودسک آسان و سریع می گردد با استفاده از این نرم افزار می توانید پیش نمونه تولید خود را با توجه به جنس و مواد مورد بررسی و آزمایش قرار دهید . تا قابلیت اطمینان آن افزایش داده و از هزینه های آینده و اتلاف انرژی و مواد و نیروی انسانی و ارائه محصول نامرغوب که باعث کاهش فروش و اعتبار می شود جلوگیری نمود . از قابلیت های این نرم افزار Micro Electro Mechanical Systems میکرو الکترونیک مکانیک سیستم MSMS و Computational fluid dynamics CFD تجزیه تحلیل های دینامیکی مانند حرارت و سیالات و.. می باشد این نرم افزار شبیه سازی مکانیکی را می توان با تعریف نیروها و المانهای مختلف برای کشش ، ضربه ، انواع دیگر تحلیل و آزمایش های به کمک کامپیوتر CAE تنظیم و استفاده نمود .نرم افزار Algor نرم افزار مش بندی یا شبکه بندی طرح ها جزئی از این نرم افزار می باشد که به کمک آن می توان طرح و سطح و قطر یا حجم اجسام را شبکه بندی مش بندی و تجزیه تحلیل نمود . این نرم افزار قادر به دریافت فایل های طراحی از برنامه های طراحی اتوکد شر کت اتودسک و طرح های ذخیره استاندارد با پسوند های پارت و اسمبل Prt , Asm ,.. از برنامه های کتیا CATIA سالیدورک SolidWorks پرواینجینیر Pro/Engineer و.. نیز می باشد نرم افزار الگور نیز توانای شبکه بندی این فرمت ها را دارد و.. دارای کتابچه مواد جامد ، الاستیک ، پلاستیک با خواص است و..

نرم افزار های این مجموعه که مفید خواهند بود و در کنار هم و استفاده از آنها قدرت شما را در طراحی و تجزیه وتحلیل افزایش می دهد و به شما و کارهای شما برتری فوق العاده در هر تخصصی مکانیک ، الکتریک ، معماری ، عمران ، تاسیسات ، لوله کشی و.. می دهد را برای تحقیق ومطالعه بیشتر معرفی می کنیم . نرم افزارهای حرفهای و قدرتمند زیر :
Autodesk Inventor , Autodesk Algor Simulation Pro, Simulation Multiphysics, Simulation Mechanical

نام محصول : Autodesk Simulation Multiphysics 2012
حجم و تعداد: 1 DVD
توضیح : این نرم افزار به تنهایی کارایی و عملکرد محدود دارد بهتر است از آن در کنار Autodesk Inventor استفاده گردد .

فروشنده: کاسپین1

قیمت: 4,000 تومان

درصد :31

خرید Autodesk Simulation Multiphysics 2012



خرید پیام نور دستور کار آزمایشگاه فیزیک پایه 1
خرید محصول تولیداتی-آموزش پرورش قارچ در ایران
خرید قطعات شیخ شیراز سعدی
خرید نشر سمت مرجع شناسی عمومی لاتین
خرید آرکاد - تقویت حافظه




:: برچسب‌ها: Autodesk , Simulation , Multiphysics ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 شهريور 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: