نصرت 1 همراه با هدیه ی ویژه
نوشته شده توسط : imc

نصرت 1 همراه با هدیه ی ویژه


خرید نصرت 1 همراه با هدیه ی ویژه


دسته آموزش زبان زیردسته انگلیسی

ایا میدانید به یک دهم قیمت میتوانید صاحب جدیدترین و موثر ترین محصول بهترین موسسه آموزش زبان کشور شوید ( همون که ماهواره تبلیغ میکنه )
این متد را یک نابغه زبان شناس انگلیسی اختراع کرده و موسسه نصرت آن را به صورت فارسی در آورده آقای نصرت بخاطر همین از طرف دانشگاه صنعتی شریف به لقب مبتکر نمونه انتخاب شده .
شما بعد از تهیه این بسته و گوش کردن طبق متد به آن چه چیز می آموزید و چه تغیری در زبان شما روی میدهد .؟ شما به راحتی فیلم های آمریکایی به زبان اصلی را خواهید فهمید . شما به راحتی به انگلیسی صحبت میکنید و کاملا میتوانید ارتباط برقرار کنید . احساس میکنید معجزه ای روی داده است . چیزی که بعد از سالها حضور در کلاسهای زبان در دست یابی کامل به آن موفق نشده بودید در ظرف کمتر از ۳ ماه به بهترین نحو با کمترین زحمت محقق خواهد شد
باور کردنش کمی مشکل است اما چند چیز را به خاطر داشته باشید . نصرت معتبر ترین موسسه تند خوانی و زبان کشور است . آقای نصرت اعتباری جهانی دارد و او همه این موارد را تضمین میکند . چنین انسانی بعد از سالها کار پر افتخار هیچوقت اعتبارش را به بازی نمیگیرد . این متد تا به حال در ایران و خارج از کشور ( بیشتر خارج از کشور) ۶۰ هزار فروش رفته است و هر ۶۰ هزار مورد را شگفت زده کرده است .
نه نیاز به تمرین هست . نه نیاز به دوباره گوش کردن . نه نیاز به نوشتن . در واقع شما سعی نمیکنید چیزی بیاموزید بلکه این نوار با فرمولی که در قرار گیری کلمات و جملات آن با فاصله های زمانی خاص در آن مخفی است انگلیسی را به شما می آموزد .

راز موفقیت این متد چیست ؟

این متد معجزه میکند . چون با شخص شما طرف نمیشود . بدون آن که احساس کنید با مغز شما طرف میشود . کلمات و جملات با فاصله زمانی خاص تکرار میشوند و شما آنها را می آموزید بدون آن که خود بفهمید چطوری . راز در زمانهای خاص است که فرمولش هیچگاه لو نرفته است . شما برای هر جلسه در این سه ماه یک فایل صوتی mp3 دارید . و فقط حق دارید یک بار آن را گوش کنید و فاصله های زمانی نباید ازبین رود . اصلا استعداد شما مهم نیست .
توجه کنید موسسه نصرت همین را بر روی 45 نوار ضیط 150 هزار تومان میفروشد

فروشنده: گلن دات آی آر

قیمت: 12,400 تومان

درصد :76

خرید نصرت 1 همراه با هدیه ی ویژه



خرید رازهایی درباره مردان که هر زنی باید بداند
خرید ژورنال شهرسازی 2
خرید FA 18 Operation Desert Storm
خرید Scorpion Disfigured
خرید کلیات علوم اسلامی: منطق - فلسفه مرتضی مطهری




:: برچسب‌ها: نصرت , همراه , با , هدیه , ویژه ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 شهريور 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: