کافه پیانو
نوشته شده توسط : imc

کافه پیانو


خرید کافه پیانو


دسته کتاب و مجله زیردسته شعر و داستان

نویسنده: فرهاد جعفری
قطع: رقعی
نوع جلد: شومیز
ناشر: چشمه
زبان: فارسی
تعداد صفحات: 268
سال انتشار: 1389
نوبت چاپ: 28
شابک: 9640411434
خیلی وقت بود احساس بی‌فایدگی و بی‌مصرف بودن می‌کردم و علاوه بر این، یک‌بار که دختر هفت ساله‌ام برداشت و ازم پرسید: بابایی تو چه کاره‌ای؟! هیچ پاسخ قانع کننده‌ای نداشتم که بهش بدهم. یعنی راستش را بخواید به خودم گفتم: تا وقتی هنوز زنده‌ام، چندبار دیگر ممکن است پیش بیاید که این را ازم بپرسد و من چندبار دیگر می‌توانم ابرویم را بیندازم بالا و بهش بگویم: خودمم نمی‌دونم بابایی. اما اگر می‌نشستم و داستان بلندی می‌نوشتم و بعد منتشرش می‌کردم، می‌توانستم بهش بگویم: اگر کسی یک وقت برگشت و ازت پرسید بابات چه‌کاره است، حالا توی مدرسه یا هر جای دیگری، یک نسخه از کافه پیانو را همیشه توی کیفت داشته باش تا نشان‌شان بدهی و بهشان بگویی بابام نویسنده‌اس. خالا شاید خوب ننویسه، اما نویسنده‌اس.

فروشنده: آریا شاپ

قیمت: 9,000 تومان

درصد :5

خرید کافه پیانو



خرید تولد دوباره اسلام در نگاهی سریع بر فراز یک قرن علی شریعتی
خرید طرح توجیهی تولید الکترود
خرید کتاب روزانه مردان مریخی زنان ونوسی (365 پیام الهام‌بخش برای غنی کردن رابطه‌ها)
خرید آموزش زبان انگلیسی نصرت 1و2و3
خرید /اورجینال/K16 Electronic Engineering 2011




:: برچسب‌ها: کافه , پیانو ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 شهريور 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: