دخترها به راحتی نمی‌توانند درکش کنند (مجموعه داستان)
نوشته شده توسط : imc

دخترها به راحتی نمی‌توانند درکش کنند (مجموعه داستان)


خرید دخترها به راحتی نمی‌توانند درکش کنند (مجموعه داستان)


دسته کتاب و مجله زیردسته شعر و داستان

نویسنده: پوریا عالمی
قطع: رقعی
نوع جلد: شومیز
ناشر: روزنه
زبان: فارسی
تعداد صفحات: 144
سال انتشار: 1389
نوبت چاپ: 2
شابک: 9643343006
آمد روبرویم ایستاد چشم‌هایش را بست بعد پلکش را آرام باز کرد و به بالا نگاه کرد سفیدی چشم‌هایش از سفیدی برف‌ها یک‌دست‌تر و سبک‌تر بود. بعد سیاهی چشم‌هایش را دوخت به من. گفت دوستم داری هنوز؟ گفتم همیشه دوستت داشته‌ام. گفت فقط و فقط مرا دوست داری؟ گفتم فقط و فقط تو را دوست دارم. گفت دروغ می‌گویی. گفتم راست می‌گویی. آن‌وقت راهش را کشید و رفت. حالا من ایستاده‌ام اینجا. منتظر دختری که درک کند یک عاشق دوست ندارد هرگز روی حرف معشوقش حرفی بزند. این مساله خیلی مهمی است که دخترها به راحتی نمی‌توانند درکش کنند. عاشقی که دوست دارد وقتی معشوقش می‌گوید دروغ می‌گویی،‌ دروغ گفته باشد.

فروشنده: آریا شاپ

قیمت: 8,000 تومان

درصد :5

خرید دخترها به راحتی نمی‌توانند درکش کنند (مجموعه داستان)



خرید آموزش گلسازی در منزل
خرید تاریخ تکامل فلسفه علی شریعتی
خرید هابیت
خرید کتاب الکترونیکی ساختمان با اصول معماری
خرید راهنمای اخذ پذیرش و بورس تحصیلی از دانشگاه های معتبر دنیا و تحصیل و اقامت در خارج - رشته طراحی صنعتی




:: برچسب‌ها: دخترها , به , راحتی , نمی , توانند , درکش , کنند , مجموعه , داستان ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 شهريور 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: