دانشجو.زندگی.مدیریت.و روابط (دکتر انوشه)
نوشته شده توسط : imc

دانشجو.زندگی.مدیریت.و روابط (دکتر انوشه)


خرید دانشجو.زندگی.مدیریت.و روابط (دکتر انوشه)


دسته نرم افزار کاربردی زیردسته مدیریت و موفقیت

سمینار دانشجو.زندگی.مدیریت.و روابط (دکتر انوشه)



به همت مدیریت امور فرهنگی و فوق برنامه حوزه معاونت فرهنگی واحد بروجرد نشست دانشجویی با عنوان دانشجو، مدیریت، زندگی و روابط در تاریخ شنبه ۲۱/۸/۸۸ در سالن اجتماعات دانشکده پیراپزشکی واحد بروجرد برگزار شد.

در این نشست دکتر سید محمود انوشه محقق، استاد و نویسنده در مورد نحوه روابط دانشجویان و دیدگاه آنها نسبت به زندگی مطالبی را بیان کرد.

دکتر سید محمود انوشه در این نشست گفت : نکاتی که یک دانشجو در دوران دانشجویی باید مورد توجه قرار دهد آن است که هرگز به هیچ کس نگوید خسته نباشی زیرا این کلمه در ذهن افراد آثار منفی به جای می گذارد .

وی افزود : در گذشته همه افراد به جای کلمه خسته نباشی واژه زیبا و پر معنی « خدا قوت » را به کار می بردند که این واژه ذهنیت مثبت را در فرد تقویت می کرد.

دکتر انوشه گفت : بسیاری از اصطلاحات در سالهای اخیر تغییر نموده و این تغییر در فرهنگ مایه خوبی مشهود است مثلا اصطلاحات سلطان غم ها مادر، آسمان همه جا همین رنگ است و … ما باید اندیشه خود را از واژه های منفی پاک کنیم .

وی گفت : برای تغییر دادنش از حد تلاش نکنید و نسبت به کسانی که به شما می گویند خیلی صادقی و بی ریا هستی محتاط باشید و کسی که تملق شما را می دهد بدانید می خواهد شما را بفریبد و یا امید آن را دارد.

دکتر انوشه اضافه کرد : همیشه تاریخ تولد افراد نزدیک خود را به یاد داشته و در روز تولدشان حتی با زدن یک تلفن به آنها ثابت کنید که به فکرشان بوده اید .

وی افزود : این کارها و ضبط کردن صدای خنده پدر و مادر و خواهر و برادرها به انسان در مواقع خستگی انرژی مثبت می دهد .

انوشه گفت : در محیط دانشگاه و یا در فضای سر بسته هرگز در مورد چیزهای نا خوشایند صحبت نکنید چرا که موج منفی ایجاد می شود.



وی ضمن بیان داستانهای کوتاه آموزنده و ارتباط آنها با مسائل زندگی افزود برای دانشجویان در دوران دانشگاه شانس های فراوانی پیش می آید که چون با ظرافت آنها همخوانی ندارد شانس را از دست می دهند و تلاش نمی کنند ظرفیت خود را با شانس برابر کنند این استاد دانشگاه و عضو هیأت علمی دانشگاه تهران گفت : لطف و کمک از همان جایی به شما می رسد که در نقطه اتهام شما است و همیشه از جایی که بیشترین ضربه را می خورید. وی گفت بسیاری از اوقات شما در طرز بیانتان نا موفق هستید نه در معنایی که دنبال می کنید و بحران جهان از نا فهمی جها نیست بلکه مربوط به کج فهمی انسان و کج فهمی ناشی از نا رسایی کدام است

وی افزود : همیشه باید مشکلات را سکوی پرتاب دانسته و سنگ ریزه های سر رها را پله های ترقی نماییم و آجرهایی را که به سمت ما پرتاب می شود از آنها خانه بسازیم .

وی ادامه داد : هر عملی تحت تأثیر سه پارامتر است ” زمان، تکرار، ادامه ” و این سه پارامتر عادت می شود، ملکه و هویت و در نهایت شخصیت فرد را تشکیل می دهد .

این نشست با حضور پر شور و چشم گیر حدود یک هزار دانشجوی دختر و پسر همراه بود و در پایان نیز برنامه پرسش و پاسخ از سوی دانشجویان با حضور دکتر انوشه برگزار شد.

قابل ذکر است دکتر انوشه صاحب تألیفاتی همچون فراسوی چهره ها، دغدغه آدم بودن در جهان سوم، کودکان و نیازها،

چی؟ ! … کمال یافتگان عصر جدید، سایه های من، انسان و اسارت، اضطراب و وسواس، ترس و اعتیاد، شناخت روش های مبارزه، Body language

صاحب ۴۳ مقاله پژوهشی و علمی در زمینه مباحث روانشناسی و عرفان.

مسئول دفتر مطالعات اجتماعی استان خراسان در سال

پژوهشگر دفتر مطالعات اجتماعی تهران با بیش از ۲۴۰ سخنران و سمینار می باشد .





این سمینار به صورتی dvd (کامل) برای شما با کیفت بالا تهیه شده


اورجینال
شماره مجوز : 8525-3211

فروشنده: چاره

قیمت: 12,000 تومان

درصد :50

خرید دانشجو.زندگی.مدیریت.و روابط (دکتر انوشه)



خرید محافظ انگشتان جهت محافظت از بریده شدن انگشتان سیف اسلایس Safe Slice
خرید دربی ۶۸ پرسپولیس استقلال (۲-۱)
خرید طرح توجیهی تولید دستکش پنبه ای
خرید طرح توجیهی تولید واکس کفش
خرید KeyBoard کیبورد ژله ای




:: برچسب‌ها: دانشجو , زندگی , مدیریت , روابط , دکتر , انوشه ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 شهريور 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: