پاکت‌ها و چند داستان دیگر (مجموعه داستان)
نوشته شده توسط : imc

پاکت‌ها و چند داستان دیگر (مجموعه داستان)


خرید پاکت‌ها و چند داستان دیگر (مجموعه داستان)


دسته کتاب و مجله زیردسته شعر و داستان

نام اصلی: Sacks and other stories
نویسنده: ریموند کارور
مترجم / مصحح: مصطفی مستور
قطع: رقعی
نوع جلد: شومیز
ناشر: رسش
زبان: فارسی
تعداد صفحات: 208
سال انتشار: 1387
نوبت چاپ: 3
شابک: 9649390545
من نویسنده سیاسی نیستم. با این وجود از حمله‌ منتقدان دست راستی امریکا در امان نبودم. آن‌ها سرزنشم می‌کنند که چرا تصویر خندان‌تری از امریکا نکشیده‌ام. که چرا به اندازه کافی خوش‌بین نبوده‌ام و یا چرا داستان‌هایی می‌نویسم که در مورد آدم هایی است که در زندگی موفق نمی‌شوند... من داستان‌هایی می‌نویسم که نقل ملتی است بدبخت. آدم‌هایی که همیشه کسی را ندارند تا به جایشان حرف بزند. من به نوعی شاهدم... من شاهدم، شاهد این زندگی‌ها. من نویسنده‌ام.

فروشنده: آریا شاپ

قیمت: 7,000 تومان

درصد :5

خرید پاکت‌ها و چند داستان دیگر (مجموعه داستان)



خرید گوشواره انیکـس2
خرید گردنبند سرامیکی ماه تولد اذر
خرید گام‌های کوچک برای موفقیت‌های بزرگ
خرید آموزش نجوم و علوم فضایی برای کودکان _ فارسی اورجینال
خرید Lord of The Ring Return of The King




:: برچسب‌ها: پاکت , ها , چند , داستان , دیگر , مجموعه , داستان ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 شهريور 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: