خرید آموزش شغل مرغ داری با کمترین ضرر وزیان
نوشته شده توسط : imc

آموزش شغل مرغ داری با کمترین ضرر وزیان


خرید آموزش شغل مرغ داری با کمترین ضرر وزیان


دسته خدمات زیردسته اشتغال

آیا تاکنون به این فکر کرده اید که مردان موفق با چه ایده هایی

به موفقیت رسیده اند و به ثروت که مو هبتی خدادادی است رسیده اند

بله مجموعه حاضر راهکارهایی را به شما ارایه خواهد داد تا به بهترین آموزش و مدیریت ممکن و با کمترین تلفات ممکن

به مجموعه ترفندهایی دست پیدا کنید و چرخه و بخشی از اقتصاد را در دستانتان


بگیرید

من شخصا صاحب چندین اختراع هستم و دوست دارم ایده ها و تحقیقات من راهکاری برای

باز کردن راههای موفقیت شما باشد

این مجموعه آموزشی به صورت WORD
می باشد و در بخشهای مختلف از جمله آموزش نحوه ایجاد مرغداری و.....

میزان دما

و.... می باشد

که فکر نمی کنم جایی نمونه این تحقیق و آموزش موجود باشد

فروشنده: عصر شاپ1

قیمت: 16,000 تومان

درصد :45

خرید آموزش شغل مرغ داری با کمترین ضرر وزیان



خرید آموزش تکنیک عکاسی با دوربین بدون فلاش و استفاده از فلاش در مکان دیگر برای نوردهی به سوژه
خرید آموزش پریمایر CS4
خرید امام علی(اورجینال)
خرید کاملترین ژورنال معماری داخلی




:: برچسب‌ها: خرید , آموزش , شغل , مرغ , داری , با , کمترین , ضرر , وزیان ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: